2010. szeptember 11., szombat

Anglia 2009

2009 februárjában, egy havas reggelen érkeztünk Londonba… ahonnan tovább utaztunk Norwichba.
Pár napot töltöttünk el kedves barátaimmal a környéken.










Izgalmas volt minden szempontból felfedezni Norwich városát télen is – ugyanis 2008 nyarán pár hónapig a környéken dolgoztam…
Wensum Guest House – ban szálltunk meg. Mindenkinek csak ajánlani tudom a kedves kis szállót.
East Deremben tettünk egy rövid látogatást miután a Scarningi falucskát is körbe sétáltuk…




Inkább Londonról szerettem volna többet írni – ahol kiadós gyaloglással folytattuk ismerkedésünket a nagyvárossal.







Olyan szerencsénk volt, hogy időben érkeztünk a királyi palotához az őrségváltásra…









a Hyde parkban pihengettünk, mókusokat és fekete hattyúkat etettünk…





Big Ben és a Parlament látványa is nagy élmény volt.



Gyalog mentünk tovább a Temze partján a Tower hídig…


Traffalgar Squeren kávéztunk… - a hideghez méltóan jeges fehér csokit ivott közülünk valaki (de túlélte)








„Imádunk London” lett a jelszavunk és megígértük még visszamegyünk HOZZÁ!!!





2 megjegyzés:

  1. A téli fehér hideghez tényleg a fehér jeges csoki illik, nem is értem, mi lehetett a probléma. :)
    Nagyon jó képeket tettél fel, idevarázsolják Angliát. Az utolsó kép a pályaudvaron készült?

    VálaszTörlés
  2. Végül is csak fázott valaki, de jó volt a fehér jeges csoki... szerintem többé már nem engedi, hogy én vásároljak :)
    Igen a pályaudvaron készült az utolsó kép

    VálaszTörlés