2011. szeptember 3., szombat

EASTBOURNE

Eastbourne

Eastbourne madártávlatból.
Gyönyörű tengerparti városka - eredetileg 2-3 hétre jöttem ide, de úgy látszik itt ragadtam egy ideig :)
Kelet Sussex megyében vagyok. Dél Anglia tenger partján. Közel 100 ezres lakos és sok-sok ezer látogató van. (péntek és szombat este egyszerűen képtelenség parkoló helyet találni... - ezek az apróbb bosszúságok, de kárpótolnak a gyönyörűséges fehér sziklák a környéken).
Első 2 hónapom sok-sok munkával telt, de lassan kezd kialakulni az életem itt is, ami azt jelenti lesz szabad időm és tudok mászkálni a környéken.

Az Eastbourne - i moló (Eastbourne Pier)
Eastbourne Pier


Az első hely ahová elmentem a fehér sziklák (White Cliffs) voltak, de mint kiderült sok-sok ilyen szépség van erre - nem lehet betelni velük.
 
Beachy Head Lighthouse

Seven Sisters Cliffs
Seven Sisters Country Club, ez nem egy rock klub... egy gyönyörű part szakasz :)






Eastbourne vonat állomás - nekem nagyon angolos épület...



Eastbourne tengerpart - vasárnap


Szállodák a tengerparton...

Háztetők és kémények....



Folyt.köv....

4 megjegyzés:

  1. A partvonal egy bizonyos délebbi helyet is felidéz bennem.:) Gyönyörű. Brightonban voltál már? Úgy hírlik, bájos francia hangulatú városka. És milyen mázlista vagy! Nincs messze Poole sem, benézhetsz a Lush-fellegvárba. :)

    VálaszTörlés
  2. Még további felfedezésre vár Brighton és Poole is. Természetesen a Lush is!!!
    Majd lesznek itt még képek (van ami kimondottan neked készült - a mohásra gondolok), csak türelmet kel kérjek, mert nem valami gyors ez a net...

    VálaszTörlés
  3. Mohás kép nekem? :)))
    És valami helyi netet használsz? A Lloyds lova kellene neked. :)

    VálaszTörlés
  4. Igen! Mohás kép NEKED!
    A szálloda wifi - jét használom nem sok sikerrel...

    VálaszTörlés