2013. május 11., szombat

Herstmonceux kastély II.

Újra a Herstmonceux kastély - csak egy kicsit másképp.

Most sikerült a kastélyba bejutni - 2,50 volt a belépő ésmidegenvezető kísért végig. A kastély ma a kanadai Királyi az egyetemhez tartozik és kiegészítő tanulmányok folynak a termekben. Most a belső részletekben merültem el.... A többszöri tulajdonos csere nyomai láthatóak -mindenki valamit hozzátoldott. Ami engem megfogott - az ablak fogantyúk  - az egész kastélyban nincs két egyforma. Innen-onnan lett beszerezve - ahol éppen vásár volt és kapható volt...


Ablakok...

További belső szépséges kiegészítők...





A bálterem ajtója sem maradhat el.....

A másik kedvencem a kandalló....


Ajtó csengő....


Belső udvar...


Jól látható a felújítás nyomai.


Búcsú a kasélytól.....

A kastély kert részletei a másik blogban (Virágos gondolatok)  - csodálatos virágokkal...

2 megjegyzés:

  1. Azt a csengőt szívesen látnám magamnál. Meg a kerti padot is. A kandallót már meg se említem. Gyönyörű minden!

    VálaszTörlés
  2. Igen, minden szép és érdekes, engem az ablak fogantyúk varázsoltak el.... Nemrég láttam itt Seafordon egy olyan üzletet ahol régi kő szobrokat és díszítő elemeket árulnak, ezek az angolok tudnak valamit :)

    VálaszTörlés