2011. január 21., péntek

Ismeretlenül...

Még nem tudtam a nevét amikor fotóztam, de  sikerült hamar kideríteni...
Egy hónapja várom, hogy kivirágozzon... kíváncsi voltam mi is lesz a dió nagyságú zöld gumókból (azt hittem a gyümölcse a fának, azt tudom, hogy előbb virág lesz és csak utána a gyümölcs... de itt a Szent Földön semmi sem lehetetlen...), hát itt a gyönyörűséges eredmény


Bombax Ceiba - Gyapot fa





2011. január 23., vasárnap

Afrikai tulipánfa - Spathodea campanulata

A mai felfedező utam eredménye. Mint kiderült, már többször is elmentem mellette, de a virágzás csak most kezdődött - ezért nem láttam eddig...
Mondanom sem kel, ez a Csaba egyik kedvence.
Egy pár kép róla - talán a későbbiekben még megpróbálom, ha több virág lesz rajta.





4 megjegyzés:

  1. Hú de győnyörű ez a gyapot fa. Kár hogy nem a Mi kertünkben virágzik.

    VálaszTörlés
  2. Ha sikerül magot szedni akkor lesz esélyünk, hogy virágozzon a kertünkben!

    VálaszTörlés
  3. Jól értem? Most virágzik?? Tényleg meseszép.

    VálaszTörlés
  4. Igen, jól érted. Most virágzik!!!

    VálaszTörlés