2011. január 2., vasárnap

Különös Szilveszter...

Nem csak Cserháti Zsuzsa énekeli: "KÜLÖNÖS SZILVESZTER..."  Itt nem táncol a hóember, de mégis különösre sikerült ez a szilveszter...
Többen is akik itt dolgozunk elmentünk szilveszterezni Tel Avivba. Van egy "híres" magyar étterem (csak tudnám miről híres...) Judit volt a tulajdonosa (Ő már elhunyt).
Állítólag a fia viszi tovább az üzletet... inkább ne csinálna semmit - ez lett a közös véleményünk.


Ez volt a harmadik szilveszterem ebben az országban. Ebből kétszer szervezett bulira mentem - most már biztos többet nem veszek részt hasonló mulatságokon.
Mivel nem fontos számomra, szerintem pontosan olyan éjszaka mint a többi az évben, nem vagyok miatta elkeseredve:)  - hozzá írom a tapasztalataimhoz...


Egyetlen kép ami ezen az estén (telefonnal) készült:



A koktélt nem tudtam azonosítani (hiába a vendéglátós múltam...) és nem volt beszámítható aki tudott volna infót adni. Ezért legyen: "Különös Szilveszteri Koktél"



11 megjegyzés:

  1. Ha buli nem is sikerült, de a fénykép az IGEN!

    VálaszTörlés
  2. BÚÉK! Én csak szolidan szilveszterezgettem: némi kávé, de ezúttal gingerbread latte és nem mentha chocolate.

    VálaszTörlés
  3. BÚÉK Neked is! Majd együtt iszunk a Deák téren Chocolate Mint Coffee-t legközelebb... ahogy szoktunk:)
    Vagy talán Svájcban is kipróbáljuk?

    VálaszTörlés
  4. Ó, igen, Genf vagy Zürich, és persze Lugano. Érdekelne a svájci csokis latte, talán most naranccsal...
    De a szokásos is tökéletes!

    VálaszTörlés
  5. Fokozzuk az ízeket, kipróbáljuk narancsos - menta kivitelben... ha nincs, akkor mi majd csinálunk!
    Emlékszel Jeruzsálemben a szállóban éjfélkor rögtönöztünk mentás kávét - igazi menta levelekből?
    Citromos menta teát már ittam, miért ne lenne jó a narancsos mentás kávé is?
    Mostanában a teámba nem citromot teszek, hanem narancsot, és sokkal finomabb...

    VálaszTörlés
  6. Hogy emlékszem-e? Tovább is fejlesztettem a technikát, a mentaleveleket fogyasztás előtt eltávolítom!:)
    A Frei Caféban Tuareg kávé néven fut egy leheletnyi mentát tartalmazó különlegesség, nekem kicsit erős, de egy tuaregnek nyilván meg se kottyan. Talán még több tejszínnel kellene lágyítani, és talán kissé hosszabbra főzni, bár akkor már máshogy kellene nevezni… mondjuk Lady Tuareg Coffee a'la Ildiko & Szilvia?

    VálaszTörlés
  7. Utána néztem a tuareg-nek.
    A Wikipédiában ezt találtam:

    A „tuareg” név a targi szóból ered , ami azt jelenti, hogy „a Targa-völgyből”. A Targa-völgy egy völgy a Fezzan környékben, Líbiában, targa egy berber szó, jelentése „kanális”. Ők maguk úgy hívják magukat, hogy kel tamasheq („akik tamasekul beszélnek”) vagy imuhaq („a szabadok”).

    Nagyon tetszik ez a tuareg szó. Főleg a "szabadok" rész jó - ennél szabadabb már nem is lehetnék - mint amilyen most vagyok!!! Tehát egy Tuareg vagyok! Igaz a meghatározásban nem tiszta hogy nők is azok-e... de mi megengedhetjük magunkat hogy azok legyünk amik akarunk!!!
    Tehát nagyon jó ötlet a Lady Tuareg a'la Ildikó&Silvia...
    Le kéne védjegyezni a találmányunkat!!! De lehet ez már nem fér bele a találmány fogalomba, csak boszorkányság amit a kávéval teszünk!

    VálaszTörlés
  8. Különben felháborító dolog, hogy nélkülem jársz a Frei Caféba... (bezzeg velem mindig csak a Cofee Heaven -be randizol). Tehát a Frei Tamással csalsz meg?!
    Csak azért bocsájtok meg mert jó Tuareg akarok lenni!!! (és különben is Frei Tamás rajongó vagyok! Ő aztán bejárta a világot!!!)

    VálaszTörlés
  9. Én is odavagyok érte. Mármint Tamásért. Amúgy pedig szolgáljon mentségemre, hogy először tavaly októberben voltam az egyik kávézójában. Azután decemberben az egyik másikban. Legközelebb Veled mennék, ha itt lennél.:)

    VálaszTörlés
  10. Oké. Kiegyezünk abban, hogy legközelebb ott találkozunk! (És szent a béke - legyél már te is jó Tuareg!!!)

    VálaszTörlés