2011. október 13., csütörtök

ARUNDEL KASTÉLY

Mesebeli kastélyt találtam :) Arundel a  festői kisvároska neve. Még nem néztem utána hogy a város nevéről kapta a kastély nevét vagy kastélyról a város... nem is számít. Állítólag a harmadik legrégebbi vár Angliában - itt jegyzem meg azt, hogy ma is lakják, egy része látogatható. Csodálatos kertje van. Isteni az étterme, nagyon finom ebédet ettem :)

Látvány ami a kapunál fogad... elég csábító ahhoz hogy ne hagyjam ki.
De igazán csak bent lepődtem meg - természetesen előtte olvastam róla -szokás szerint infókat szedtem össze. De élőben minden egészen más!








Nem olcsó a belépő - de mi olcsó Angliában??? de ez minden pénzt megért!




 A csodálatos kert :)



Ez a része a Kastélynak le van zárva a nyilvánosság elől - azért egy képet csak tudtam csinálni:)

4 megjegyzés:

  1. Mesés a kert, kastélyhoz illő. A szökőkutas kép a kedvencem!
    És van várúr és várúrnő? Az eredeti tulajdonosok leszármazottai? :)

    VálaszTörlés
  2. Nem igazán tudom a tulajdonosokat, de pillanatnyilag Norfolk herceg és családja lakják és uralják ezt a csodálatos kastélyt...

    VálaszTörlés
  3. Kedves Ildiko! Mi tegnap voltunk Arundelben, es csak csatlakozni tudok hozzad, ezt nem szabad kihagyni!!!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszett a kastély :)

    VálaszTörlés