2011. október 13., csütörtök

Stonehenge

Stonehenge titka

Esős napon indultam el - gondoltam rá majd csak lesz ebből még napsütés...  - hát nem lett. De azért annyi szerencsém volt, hogy éppen az a rövid idő alatt amíg ott tartózkodtam éppen nem esett az eső!!!
Rejtély volt eddig is számomra és továbra is az marad. Mivel, nem bizonyították be a hely szerepét - én nem próbálok semmilyen tippel. Tény az, hogy varázslatos - csak sajnos nem engednek közel hozzá....
A nyári napforduló idején lehet csak egészen közel menni a Kövekhez.



Választ nem kaptam arra, hogy mi lehetett Stonhenge... mi célból épült sok ezer évvel ezelőtt.


Egy dolgot elmondhatok, a helynek meg van a maga misztikuma. Leírhatatlan amit az ember ott érez a kövek láttán....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése