2011. október 15., szombat

Leeds Kastély

Újabb kastély :) Anglia igazi aranybánya kastély szempontból. Itt van bőven kastély, kisebb - nagyobb - még nagyobb:)
A Leeds Kastély Anglia leglátogatottabb kastélya.

Volt normann erőd, hat királyné személyes tulajdona, VIII. Henrik és felesége, Aragóniai Katalin palotája, Jakab-korabeli vidéki ház, György-korabeli nemesi kúria, a 20. században milliomosok elegáns lakhelye...


A park területe több mint 200 hektár, található benne madárház, és egy igazi labirintus is. A labirintust 1988-ban készítették, 2400 darab tiszafa felhasználásával. A labirintusban nem igazán boldogultam, a kijáratánál mentem be így célhoz találtam. Nem igazán tudtam jó képet készíteni a labirintusról, de a semminél ez is jobb :)


További képeket meg lehet nézni az alábbi linkre kattintva:

több kép

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű hely... éjszaka lenne érdemes kószálni a labirintusban. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem pánikoltam be attól, hogy nem találtam meg a célt, de élmény volt vissza találni az induló pontra is ... éjjel nem biztos, hogy próbálkoznék vele, ezek a régi kastélyok és környékük tele van szellemekkel:)

    VálaszTörlés