2011. december 30., péntek

HERSTMONCEUX KASTÉLY

Úgy kerültem ide (augusztusban), hogy fogalmam sem volt arról, hogy éppen most tartják a középkori várjátékok ünnepséget. Érdekes volt, mert szinte mindenki korhű ruhákba volt be öltözve. Megadják a módját az angolok az ünneplésnek. Igazat adok nekik! Így teljes az ünnep. Igazi középkori hangulatot varázsoltak a kastély kertbe. 

A piactér is csodálatos volt.....






Ez a jelenet nagyon tetszik......




Lehet megtaláltam a lovagom ?!
  




A kastély gyönyörű, bár bemenni nem lehet, csak bizonyos napokon, idegenvezetővel.  A főkapun áthaladva a hátsó kertbe tudtam csak bemenni,
van itt Shakespeare-kert, pillangókert, japánkert, fűszerkert...





Nagyon hatásos módon kisebbfajta tó  közepén áll. 

 A 15. században épült a  kastély. A századra jellemző, hogy vörös téglából épült. Lakóépület volt a célja. Anglia egyik legrébben álló és jó állapotban lévő kastélya. Rengeteg tulajdonosa volt a kezdetektől.  Napjainkban a Kanadai Egyetem tulajdona és oktatás folyik benne...



 

1 megjegyzés:

  1. Mindig odavoltam azokért a szarv formájú főkötőkért.
    De szerencsés vagy, hogy épp akkor toppantál be! Nekem van egy zöld ruhám, ami kis átalakítással beleillene valamelyik jelenetbe, leginkább a várúrnő szerepébe.
    Tett valami szolgálatot a lovag? :)

    VálaszTörlés