2010. december 20., hétfő

Magyar lányok Izraelben

2010 szeptember 12. - 21.


Két aranyos volt kolleganőm Pestről kirándulni jöttek Izraelbe. Sajnos nem tudtam csak 3 napot velük tölteni.
Jeruzsálemben, Haifán, Tel Avivban és Jaffán sétálgatunk. 
Nem fogok sokat kommentálni, beszéljenek a képek helyettem:)


Jeruzsálem - Damaszkuszi kapu

éjszaka az Óvárosban



szállodánk melletti Mecset


Az Óvárosban a bazárban:)








A Siratófalnál





Az Óváros zsidó negyedében





Haifa - séta a Bahai kertben (tavaly decemberben voltam először, nekem ez a második alkalom, de remélem nem az utolsó)


Szilvia kedvence :)
Tarackoló  kékgyökér -  Ceratostigma plumbaginoides

Bahai kert























Tel Aviv és Jaffa














a híres bolhapiac Jaffán




Jaffán a kívánságok hídja




























3 megjegyzés:

  1. De jó képeket tettél fel! És külön köszi a kedvenceimért.:) Írtam már, hogy az a kis kék virág nem kelt ki? De a magok felét félretettem, és még próbálkozok. Haifa gyönyörű, talán ott voltunk a legfelszabadultabbak, nagyon nagy sétákat tettünk: a Bat Galim promenád alkonyatkor, a virágok mögé bújó tengerparti házak...
    Ha lehetne, bármikor útra kelnék megint, a bőröndöm a szobában áll, mert nem fért vissza a szekrénybe.:)

    VálaszTörlés
  2. A többi kép is a kedvencem: a jaffai bolhapiacon a kedvenc standom, a mozaikos bejárat, a kovácsoltvas kapuk és ablakrácsok, Tel Avivban a parton az a valami...:))) és sorolhatnám...

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszenek a képek.
    És a magokról annyit... ha nem sikerül másodszor sem, akkor majd viszek egy kis virágot... (lehet magról nem is lehet szaporítani vagy régiek voltak a magok...)
    Nekem is nagyon jó volt veletek együtt sétálni a kedvenc helyeimen:)

    VálaszTörlés